2016-08-11

Laurent Gounelle ,,Laimingas žmogus''

Vakar Laurent Gounelle minėjo 50-ies metų jubiliejų. Tad šiandiena ta proga nusprendžiau perskaityti trumputę Jo knygą. Tai antroji mano skaityta šio autoriaus knyga. Jos herojus - iš pirmo žvilgsnio niekuo nesiskiriantis nuo milijonų kitų kasdiena sutinkamų išsilavinusių, einančių rytais į darbą vyrų. Jis atostogaudamas Balio saloje nutaria aplankyti žiniuonį, kurio keletas susitikimų priverčia į save pažvelgti kitomis akimis ir keisti savo gyvenimą.
Tai ne pirma mano skaityta tokio tipo knyga. Savianalizės, motyvacijos ir savęs pažinimo knygos nėra mano mėgstamiausios, bet karts nuo karto atsiduriančios mano rankose. Istorija trumpa ir nieko per daug naujo nepasakanti, bet kartais reikia tokių istorijų, kad primintų, jog viskas visada priklauso tik nuo mūsų pačių.
Mano vertinimas 1/3
Anotacija
Tikra patirtimi pagrįsta istorija, kuri užkrės gyvenimo džiaugsmu ir padės surasti neišsenkantį laimės ir sėkmės šaltinį.
 Įsivaizduokite, kad baigiantis atostogoms Balio saloje nusprendžiate aplankyti seną išminčių. Be jokios ypatingos priežasties - tiesiog šiaip, nes apie jį sklinda garsas, o be to, ką gali žinoti... Senuko žodžiai pribloškia: jūsų sveikata gera, bet nesate... laimingas. Išminčius spinduliuoja begaline išmintimi ir, atrodo, pažįsta jus geriau nei jūs pats save. Jūsų patirtį ir įsitikinimus jis nušviečia ypatinga šviesa ir pastūmėja į patį nuostabiausią nuotykį - savęs paieškas. Išminčius ima vesti jus pažinimo keliu link gyvenimo, apie kokį svajoj ate...

Komentarų nėra :